Ràdio Palafrugell

Informació local

Current track

Title

Artist


#MotiusPerTornar, una campanya per atraure el turisme de proximitat

Escrit per el 17 de Juny de 2020

  • Del 18 de juny al 31 d’agost l’Insititut de Promoció Econòmica de Palafrugell (IPEP) engega aquesta campanya per atraure el turisme de proximitat.
  • En paral·lel se sortejaran 30 premis entre pernoctacions i àpats en establiments del municipi.

El turisme és un dels sectors més afectats per la crisi de la COVID-19. En aquest sentit, a Palafrugell posen en marxa #MotiusPerTornar, una campanya per atraure el turisme de proximitat. Ens ho explica la Marta Moreno, Agent pel Desenvolupament Local de l’IPEP.

La campanya de comunicació #MotiusPerTornar és una estratègia turística de Palafrugell per fer front a la nova normalitat que ha portat el COVID. Així, per fer front a les restriccions de mobilitat i altres factors derivats de la pandèmia del 18 de juny al 31 d’agost es durà a terme aquesta campanya. Marta Moreno explica que està enfocada en els visitants de Catalunya, Espanya i el sud de França.

L’objectiu de la campanya és, principalment, reforçar la imatge de Palafrugell i les seves platges com una destinació segura i de confiança.

Així, es posarà en valor el paisatge (platges, camins de ronda…) i també l’oferta cultural i gastronòmica de Palafrugell. A més, també servirà per donar un impuls als establiments del municipi, comerços i negocis afectats per la crisi del coronavirus.

30 premis entre pernoctacions i àpats

En paral·lel, durant els dos mesos i mig de campanya també es faran fins a 30 concursos en els que se sortejaran pernoctacions i àpats. El primer sorteig es farà demà coincidint amb l’inici de la campanya #MotiusPerTornar.

Seran preguntes relacionades amb l’establiment que ofereix el premi i seran molt senzilles. Tot i que es pot participar en tots els sortejos, en cas de ser el guanyador d’un d’ells, ja no es podrà optar a cap altre. Trobareu l’accés al concurs a l’Instagram i el Facebook de Visit Palafrugell.

A més, per complementar la campanya també es faran anuncis a Youtube, Google i xarxes socials, així com espots a Televisió de Catalunya i al seu web.

Els vídeos promocionals elaborats pel palafrugellenc Àlex Arza i que seran diferents del que ja estan proposant altres destinacions turístiques.

Així aquests vídeos són imatges semi estàtiques del municipi, tipus postal, on es dona protagonisme al color del paisatge i als sons. Demà 18 de juny, doncs, comença #MotiusPerTornar, una campanya enfocada en el turisme de proximitat.


Opinions dels lectors

Deixa una opinió

El teu correu electrònic no serà publicat. Els camps obligatoris estan marcats amb l'asterisc (*).